Merkez Salim Dursunoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi ve Şehit Ömer Halisdemir İmam Hatip Ortaokulu bahçelerinde eş zamanlı düzenlenen etkinlikte, Türkiye’de ve Gazze’de şehit düşen kardeşlerimizin hatıralarını yaşatmak amacıyla fidanlar toprakla buluşturuldu.“Her fidan bir kardeşliktir, her yaprak bir duadır” anlayışıyla gerçekleştirilen programda, dikilen fidanlara şehitlerin isimleri verildi. Rüzgâr estikçe bu duaların Gazze’ye ve tüm mazlum coğrafyalara ulaşacağı vurgulandı.Hz. Peygamber’in (s.a.v.) “Kıyamet kopuyor olsa bile elinizde bir fidan varsa onu dikin” hadis-i şerifiyle başlayan etkinlik, iman ve umudun sembolü oldu.Programa İl Müftüsü Adem Karadeniz, Kültür ve Turizm İl Müdürü Uğur Dede, Öğretmenevi Müdürü Osman Erdem, okul müdürleri Nahittin Çavdar ile Cemal Dede, öğretmenler, dernek yöneticileri ve çok sayıda öğrenci katıldı.Fidanları öğrencilerin elleriyle diken ARİH-DER Başkanı Yavuz Çetinkaya, etkinliğe katkı sunan herkese teşekkür ederek, “Bu fidanlar sadece ağaç değil; Türkiye ile Gazze arasındaki kardeşlik bağının, dayanışmanın ve duanın yeşeren halidir” dedi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 21 Kasım 2025 - 12:36
"Türkiye Yeşeriyor, Gazze Güçleniyor" projesi Ardahan'da hayat buldu
ÖNDER Ardahan İmam Hatip’liler Derneği (ARİH-DER) öncülüğünde, “Türkiye Yeşeriyor, Gazze Güçleniyor” fidan dikim kampanyası Ardahan’da gerçekleştirildi.
Ardahan
21 Kasım 2025 - 12:36
İlginizi Çekebilir















