Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir’in belediye veri tabanında kayıtlı telefon numaralarına gönderdiği toplu SMS mesajlardan rahatsız olduğu gözlendi.Sürekli olarak vatandaşların cep telefonlarına gönderilen “Günaydın Umudun Şehri Ardahan” mesajı sosyal medyada ve çeşitli platformlarda farklı yorumlara neden oldu. Bazı vatandaşlar belediyenin hizmet, altyapı çalışmaları, su kesintileri, yol çalışmaları veya acil duyurular gibi kamusal bilgilendirmeler için SMS kullanmasının doğru olduğunu belirtirken, rutin günaydın ve tebrik mesajlarının belediye kaynaklarıyla gönderilmesini eleştirdi.Özellikle ekonomik sıkıntıların yaşandığı bir dönemde belediye bütçesinin öncelikli hizmet alanlarına yönlendirilmesi gerektiğini savunan vatandaşlar, toplu SMS uygulamasının kapsamı ve maliyeti konusunda daha fazla şeffaflık talep ediyor.Kentte zaman zaman gündeme gelen toplu SMS uygulamalarıyla ilgili tartışmalar sürerken, vatandaşların bir bölümü belediyenin mesaj sistemini yalnızca hizmet duyuruları ve acil bilgilendirmeler için kullanması gerektiğini savunuyor. Haber Merkezi
Ardahan
Yayınlanma: 25 Haziran 2026 - 01:35
Ardahanlılar Faruk Demir'in attığı mesajlardan rahatsız
Ardahan
25 Haziran 2026 - 01:35
İlginizi Çekebilir















