Serhat Ardahan Spor’da bugün gerçekleştirilen Olağanüstü Genel Kurul sonucunda, Ağrılı iş insanı Abdullah Çekim kulüp başkanı seçildi. Genel kurulda eski başkan İskender Alihanoğlu görevi devrederken, tek aday olarak seçime giren Çekim oy birliğiyle başkanlığa getirildi.️ Alihanoğlu: “Yeni yönetim Ardahan’a hayırlı olsun”Görevi devreden İskender Alihanoğlu yaptığı konuşmada, kulübe desteklerinin süreceğini belirterek şunları söyledi:“Adayımız Abdullah Başkan’ı genel kurula tek aday olarak sunuyoruz. Bugüne kadar kulübümüze hizmet eden teknik ekibe ve tüm oyuncularımıza teşekkür ediyorum. Güzel bir sezon geçirdik.
Benim de Esnaf ve Sanatkârlar Odası seçimleri nedeniyle zaman ayırmam gereken bir süreç var. Bu yüzden görevi devrediyorum.
Yeni yönetimin Ardahan’a, taraftarlarımıza, kulübümüze ve esnafımıza hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Abdullah Başkan dün akşam söz verdi; ‘Bu takımı şampiyon yapacağız’ dedi. Ben de inanıyorum. Hep birlikte desteğimizi sürdürürsek ligin ikinci yarısında şampiyon olacağız.”️ Abdullah Çekim: “Bu kulübü birlikte büyüteceğiz”Serhat Ardahan Spor’un yeni başkanı seçilen Abdullah Çekim ise yaptığı konuşmada altyapı, kulüp ekonomisi ve proje destekleri üzerinde durdu:“Bu kulüp artık sadece sponsorlarla ayakta kalmayacak. Güçlü bir yönetim oluşturarak kalıcı projeler üreteceğiz. Kulüp, şehrin kulübüdür. Hep beraber sahip çıkacağız.
Futbolcularımız çok değerli; sadece moral ve destek isteyen gençler. Onlara yakışır bir şekilde davranacağız. Küçük dokunuşlarla büyük başarılara ulaşabiliriz.
Bazı projelerimiz var, tıpkı büyük kulüplerin store sistemi gibi. Bunları hayata geçirirsek kulübümüze kalıcı gelirler sağlayacağız. Hepinizin desteğiyle Serhat Ardahan Spor’u hak ettiği yere getireceğiz.
Bir yönetim tek başına bir yere kadar gider. Şehir olarak destek olursak bu kulüp yaşayacak ve başarıdan başarıya koşacak. Bu saatten sonra kulübümüzü hep birlikte var gücümüzle sahiplenelim.”Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Benim de Esnaf ve Sanatkârlar Odası seçimleri nedeniyle zaman ayırmam gereken bir süreç var. Bu yüzden görevi devrediyorum.
Yeni yönetimin Ardahan’a, taraftarlarımıza, kulübümüze ve esnafımıza hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Abdullah Başkan dün akşam söz verdi; ‘Bu takımı şampiyon yapacağız’ dedi. Ben de inanıyorum. Hep birlikte desteğimizi sürdürürsek ligin ikinci yarısında şampiyon olacağız.”️ Abdullah Çekim: “Bu kulübü birlikte büyüteceğiz”Serhat Ardahan Spor’un yeni başkanı seçilen Abdullah Çekim ise yaptığı konuşmada altyapı, kulüp ekonomisi ve proje destekleri üzerinde durdu:“Bu kulüp artık sadece sponsorlarla ayakta kalmayacak. Güçlü bir yönetim oluşturarak kalıcı projeler üreteceğiz. Kulüp, şehrin kulübüdür. Hep beraber sahip çıkacağız.
Futbolcularımız çok değerli; sadece moral ve destek isteyen gençler. Onlara yakışır bir şekilde davranacağız. Küçük dokunuşlarla büyük başarılara ulaşabiliriz.
Bazı projelerimiz var, tıpkı büyük kulüplerin store sistemi gibi. Bunları hayata geçirirsek kulübümüze kalıcı gelirler sağlayacağız. Hepinizin desteğiyle Serhat Ardahan Spor’u hak ettiği yere getireceğiz.
Bir yönetim tek başına bir yere kadar gider. Şehir olarak destek olursak bu kulüp yaşayacak ve başarıdan başarıya koşacak. Bu saatten sonra kulübümüzü hep birlikte var gücümüzle sahiplenelim.”Baran Yılmaz / Anadolu Haber



















