Ardahan Üniversitesi ile Ardahan Yunus Emre Anadolu Lisesi arasında, sosyal ve bilimsel alanlarda iş birliğini artırmayı hedefleyen protokol imzalandı. İmzalanan protokol kapsamında lise öğrencilerinin üniversitenin akademik birimlerini ziyaret etmesi, laboratuvar ve eğitim imkânlarından ücretsiz şekilde yararlanması sağlanacak.Ayrıca, lise öğrencilerine TÜBİTAK ve TEKNOFEST projelerinde akademik danışmanlık desteği verilecek. Protokol, yalnızca öğrencilere üniversite imkânlarından yararlanma fırsatı sunmakla sınırlı kalmayıp, ortak bilimsel projeler geliştirilmesi, seminer ve konferanslar düzenlenmesi, öğrenci kulüpleri arasında ortak çalışmalar yürütülmesi gibi birçok iş birliği alanını kapsıyor.Ardahan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Öztürk Emiroğlu, protokolün iki eğitim kurumu arasında nitelikli bir akademik iş birliği zemini oluşturacağını belirterek, gençlerin bilim ve teknoloji alanında gelişimine katkı sağlamayı amaçladıklarını ifade etti.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 26 Kasım 2025 - 13:03
Eğitimde Ortak Protokol
Lise öğrencileri, üniversite laboratuvarları ve bilimsel projelerden ücretsiz faydalanacak; TÜBİTAK ve TEKNOFEST çalışmalarında akademik destek alacak.
Ardahan
26 Kasım 2025 - 13:03
İlginizi Çekebilir















