18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 109. yıl dönümü, Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek ve eşi Berna Çiçek tarafından düzenlenen anlamlı bir etkinlikle kutlandı. Vali Çiçek ve eşi, şehit aileleri ve gazileri onurlandırmak amacıyla iftar yemeği düzenledi.Şehitleri Anma Günü'nün ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin yıl dönümünün önemine vurgu yapmak adına gerçekleştirilen bu etkinlikte, Vali ve eşi, şehit aileleri ve gazilerle yakından ilgilendi. İftar öncesinde ve sonra gerçekleşen sohbetlerde, Vali Çiçek, ailelerle birebir ilgilenerek onların hislerini paylaştı.Vali Hayrettin Çiçek ve eşi Berna Çiçek'in önderliğinde düzenlenen iftar, bu değerli insanlarımıza olan saygının ve minnetin bir ifadesi olarak kayda geçti. Ayrıca Vali Çiçek, ailelerin her birini kendi ailesi gibi gördüğünü belirterek, şehitlerimize Allah'tan rahmet diledi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 18 Mart 2024 - 23:12
Ardahan Valisi Şehit Aileleri ve Gaziler İçin İftar Verdi
Vali Çiçek ve eşi, şehit aileleri ve gazileri onurlandırmak amacıyla iftar yemeği düzenledi.
Ardahan
18 Mart 2024 - 23:12
İlginizi Çekebilir















