Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, 18-24 Mart tarihleri arasında kutlanan Yaşlılara Saygı Haftası kapsamında düzenlenen etkinliklerle yaşlıların önemine vurgu yapıyor. Programın ilk gününde, Huzurevinde kalan yaşlılarımızla bir araya gelindi ve unutulmaz bir anma gerçekleştirildi.
Çanakkale Zaferi'nin önemine ve şehitlerimizin anısına saygıyla yaklaşılarak düzenlenen etkinlikte, Kuran-ı Kerim okunarak başlandı. Ardından dualar eşliğinde Çanakkale şehitlerimiz için dua edildi. Bu kutsal anların ardından ise, Çanakkale Zaferi konulu bir film izlendi.
Programa katılanlar, Çanakkale'de verilen mücadelenin önemini bir kez daha hatırlayarak, şehitlerimizi minnetle andılar. Yaşlılarımızın da bu anlamlı etkinliğe katılımıyla, tarihimize ve şehitlerimize duyulan saygı bir kez daha gözler önüne serildi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber














