Vali Yardımcısı Mehmet Fatih Kılıç, İl Emniyet Müdürü Ünsal Hayal, İl Jandarma Komutanı Albay Ramazan Yiğit ve ilgili diğer kurum yetkililerinin katıldığı toplantıda değerlendirmelerde bulunan Vali Öner, Yalnızçam Kayak Tesislerinin ilimizin en önemli turizm değeri olduğunu belirterek, burada sezon boyunca verilen; güvenlik, asayiş, sağlık ve kurtarma hizmetlerinin eksiksiz yerine getirilmesi gerektiğini söyledi.
Üzerine sorumluluk düşen tüm kurum ve kuruluşların bu doğrultuda hareket ederek sezon öncesi tüm hazırlıklarını zamanında yapmasını isteyen Vali Öner, kar seviyesinin yeterli düzeye ulaşmasıyla birlikte sezonu açacaklarını kaydetti.
Ardahan Valiliği olarak Yalnızçam Kayak Merkezinin yıldan yıla iyileştirilmesi ve standardının yükseltilmesi için çalıştıklarını da aktaran Vali Öner, daha sonra şunları söyledi:
“Yalnızçam Kayak Merkezimiz, bilhassa yerli turistlerimizin ve yöremiz insanının iltifat ettiği, vakit geçirdiği bir yer. Aynı zamanda ilimiz turizminin yüzü konumunda. Bizde Ardahan Valiliği olarak, ilgili kurumlarımızın aracılığı ile yıldan yıla buranın şartlarını iyileştirme ve standardını yükseltme gayretindeyiz. Yapılan hizmet ve yeni projelerle turizmde ilimizin adını ön plana çıkarmayı hedefliyoruz. Geçtiğimiz sezon günü birlik tesisimiz tamamlandı ve kiralama yöntemiyle özel teşebbüse verildi. Burası vatandaşlarımızın yeme içme gibi ihtiyaçlarını en güzel şekilde karşılayacak bir mekan oldu. Ayrıca burada 5 adet hediyelik eşya ve yöresel ürünlerin satışının yapılabileceği dükkânları da talepler doğrultusunda kiralayacağız. Yine 36 oda ve 72 yatak kapasiteli Yalnızçam otelini de yakın zamanda İl Özel İdaresi aracılığıyla ihalesini yaparak kiralamaya gideceğiz. Pistlerin, telesiyej ve teleski hatlarının bakım onarımlarını yaptık. Turistlerin ve kayak severlerin burada güvenli vakit geçirmelerini sağlamak için bir yandan tedbirlerimizi alırken, diğer taraftan meydana gelebilecek kaza ve yaralanmalar ve tehlikeli gelişmelere yönelikte çeşitli görevlendirmeler yapmak suretiyle insanımızın can ve mal güvenliğini sağlamaya çalışıyoruz. Sezon boyunca, İl Özel İdaremiz, AFAD Müdürlüğümüz, İl Gençlik ve Spor Müdürlüğümüz, İl Sağlık Müdürlüğümüz, İl Jandarma Komutanlığımız, İl Emniyet Müdürlüğümüz ve Karayolları Şube Müdürlüğümüz, üzerlerine tevdi edilen görevleri en iyi şekilde yerine getirecekler. İlimizin adını duyurmamıza vesile olan Yalnızçam Kayak Tesislerimizde ortaya koyacağımız hizmet kalitesiyle vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini sağlamanın yanında, ilimizin turizmine de inşallah olumlu katkılar yapacağız.”
Toplantıda, İl Özel İdaresi İşletme ve İştiraklar Müdürü Hükümdar Baydar, Yalnızçam Kış Turizm Merkezindeki günübirlik tesisler, konaklama oteli, pistler, telesiyej ve teleski hatlarının durumu hakkında sunum yaptı.
Üzerine sorumluluk düşen tüm kurum ve kuruluşların bu doğrultuda hareket ederek sezon öncesi tüm hazırlıklarını zamanında yapmasını isteyen Vali Öner, kar seviyesinin yeterli düzeye ulaşmasıyla birlikte sezonu açacaklarını kaydetti.
Ardahan Valiliği olarak Yalnızçam Kayak Merkezinin yıldan yıla iyileştirilmesi ve standardının yükseltilmesi için çalıştıklarını da aktaran Vali Öner, daha sonra şunları söyledi:
“Yalnızçam Kayak Merkezimiz, bilhassa yerli turistlerimizin ve yöremiz insanının iltifat ettiği, vakit geçirdiği bir yer. Aynı zamanda ilimiz turizminin yüzü konumunda. Bizde Ardahan Valiliği olarak, ilgili kurumlarımızın aracılığı ile yıldan yıla buranın şartlarını iyileştirme ve standardını yükseltme gayretindeyiz. Yapılan hizmet ve yeni projelerle turizmde ilimizin adını ön plana çıkarmayı hedefliyoruz. Geçtiğimiz sezon günü birlik tesisimiz tamamlandı ve kiralama yöntemiyle özel teşebbüse verildi. Burası vatandaşlarımızın yeme içme gibi ihtiyaçlarını en güzel şekilde karşılayacak bir mekan oldu. Ayrıca burada 5 adet hediyelik eşya ve yöresel ürünlerin satışının yapılabileceği dükkânları da talepler doğrultusunda kiralayacağız. Yine 36 oda ve 72 yatak kapasiteli Yalnızçam otelini de yakın zamanda İl Özel İdaresi aracılığıyla ihalesini yaparak kiralamaya gideceğiz. Pistlerin, telesiyej ve teleski hatlarının bakım onarımlarını yaptık. Turistlerin ve kayak severlerin burada güvenli vakit geçirmelerini sağlamak için bir yandan tedbirlerimizi alırken, diğer taraftan meydana gelebilecek kaza ve yaralanmalar ve tehlikeli gelişmelere yönelikte çeşitli görevlendirmeler yapmak suretiyle insanımızın can ve mal güvenliğini sağlamaya çalışıyoruz. Sezon boyunca, İl Özel İdaremiz, AFAD Müdürlüğümüz, İl Gençlik ve Spor Müdürlüğümüz, İl Sağlık Müdürlüğümüz, İl Jandarma Komutanlığımız, İl Emniyet Müdürlüğümüz ve Karayolları Şube Müdürlüğümüz, üzerlerine tevdi edilen görevleri en iyi şekilde yerine getirecekler. İlimizin adını duyurmamıza vesile olan Yalnızçam Kayak Tesislerimizde ortaya koyacağımız hizmet kalitesiyle vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğini sağlamanın yanında, ilimizin turizmine de inşallah olumlu katkılar yapacağız.”
Toplantıda, İl Özel İdaresi İşletme ve İştiraklar Müdürü Hükümdar Baydar, Yalnızçam Kış Turizm Merkezindeki günübirlik tesisler, konaklama oteli, pistler, telesiyej ve teleski hatlarının durumu hakkında sunum yaptı.















