Yeşilay Ardahan Şubesi, Şube Başkanı Tolgay Gökdemir başkanlığında, yönetim kurulu üyeleri, Kadın Komisyonu, Gençlik Komisyonu ve Spor Kulübü ile birlikte Ağustos ayı toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıda, yapılacak faaliyetler hakkında görüş alışverişinde bulunularak, yeni projeler ve etkinlikler üzerinde planlamalar yapıldı.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber Ardahan
Yayınlanma: 13 Ağustos 2024 - 23:49
Yeşilay şubesi Ağustos Ayı Planlarını Görüştü
Yeşilay Ardahan Şubesi Ağustos Ayı Toplantısını Gerçekleştirdi.
Ardahan
13 Ağustos 2024 - 23:49
İlginizi Çekebilir















