Yeşilay Ardahan Şubesi, "Yeşilay Elçileri" projesi kapsamında bugün önemli bir etkinlik gerçekleştirdi. Kadın Komisyonu, Gençlik Komisyonu ve gönüllülerden oluşan ekip, şehir esnafını ziyaret ederek Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) ve Yeşilay’ın faaliyetleri hakkında bilgilendirmelerde bulundu.Ziyaretler sırasında esnafa, bağımlılıkla mücadelede Yeşilay'ın yürüttüğü projeler, YEDAM’ın sunduğu ücretsiz danışmanlık hizmetleri ve toplum sağlığını koruma konusundaki çalışmaları aktarıldı. Özellikle gençler ve kadınlar üzerinden toplumsal farkındalık oluşturmanın hedeflendiği bu proje, halkın geniş kesimlerine ulaşmayı amaçlıyor.Yeşilay Ardahan Şubesi yetkilileri, bu tür ziyaretlerin devam edeceğini ve şehrin her kesiminde bağımlılıkla mücadelede bilinçlendirme çalışmalarına ağırlık verileceğini belirtti. Ziyaretler esnasında esnafın ilgisi ve desteği ise memnuniyetle karşılandı.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 22 Eylül 2024 - 15:09
Yeşilay Ardahan Şubesi'nden Esnafa Bilgilendirme Ziyareti
Yeşilay Ardahan Şubesi, "Yeşilay Elçileri" projesi kapsamında bugün önemli bir etkinlik gerçekleştirdi.
Ardahan
22 Eylül 2024 - 15:09
İlginizi Çekebilir















