AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, TBMM’deki bütçe maratonunun ardından yaptığı açıklamada, Ardahan’ın 2026 yılı bütçesinden güçlü bir pay aldığını belirterek, "Şehrimizin her noktasına mührümüzü vurmaya devam edeceğiz" dedi.TBMM Genel Kurulu’nda gerçekleştirilen 2026 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanun Teklifi ile 2024 Yılı Kesin Hesap Kanun Teklifi görüşmeleri tamamlandı. Sürecin başından sonuna kadar Ardahan’ın yatırımlarını takip eden AK Parti Milletvekili Kaan Koç, genel kurul çalışmalarının ardından müjdeli açıklamalarda bulundu."Serhat Ardahan’ımıza Hayırlı Olsun"Meclis çalışmalarını tamamladıktan sonra bir değerlendirme yayımlayan Kaan Koç, Ardahan’ın merkezi bütçedeki temsil gücüne vurgu yaptı. Koç, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:"TBMM Genel Kurul çalışmalarımızı tamamladık. Ardahan’ımız 2026 Merkezi Bütçesinden hak ettiği payı almıştır. Ardahan’ımızın her yerine imza atmaya, mührümüzü vurmaya devam edeceğiz. Alınan kararların ülkemize, milletimize ve Serhat Ardahan’ımıza hayırlı olmasını diliyorum." dedi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 22 Aralık 2025 - 12:53
Vekil Koç: "Serhat Şehir Ardahan'a 2026 Bütçesi Hayırlı Olsun"
AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, TBMM’deki bütçe maratonunun ardından yaptığı açıklamada, Ardahan’ın 2026 yılı bütçesinden güçlü bir pay aldığını belirtti.
Ardahan
22 Aralık 2025 - 12:53
İlginizi Çekebilir















