Ardahan Milletvekili Kaan Koç ve Belediye Başkanları Bakan Kurum'a makamında ziyaret ettiler. AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum’u, Hanak ve Çıldır Belediye Başkanlarıyla birlikte ziyaret etti. Görüşmede, Ardahan’da yürütülen Millet Bahçesi, TOKİ projeleri ve diğer çalışmalar ele alındı. Ayrıca, Hasan Sabri Paşa Kışlası'nın Ardahan’a kazandırılması gibi yeni talepler Bakan Kurum’a iletildi.Milletvekili Koç, bu verimli görüşme sonucunda Ardahan için yeni projelere başlanacağını belirterek, Serhat Ardahan adına Bakan Kurum’a teşekkür etti.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 13 Ağustos 2024 - 00:47
Güncelleme: 13 Ağustos 2024 - 12:14
Vekil Kaan Koç, Bakan Murat Kurum'u ziyaret etti
AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum ile bir araya geldi.
Ardahan
13 Ağustos 2024 - 00:47
Güncelleme: 13 Ağustos 2024 - 12:14
İlginizi Çekebilir















