Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı ile birlikte gelen öğretmen heyetini makamında ağırladı.Vali Çiçek, ziyaretten büyük memnuniyet duyduğunu belirterek, tüm öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü içtenlikle kutladı. Öğretmenlere sağlık, sıhhat ve huzur dolu bir ömür dileyen Vali Çiçek, eğitim camiasının ülkeninin geleceğinde oynadığı vazgeçilmez role vurgu yaptı.Kabulde, öğretmenler de Vali Çiçek’e nazik ev sahipliği ve iyi dilekleri için teşekkür ederek, eğitim-öğretim faaliyetleri hakkında kısa bir bilgilendirme yaptı.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 24 Kasım 2025 - 12:03
Güncelleme: 24 Kasım 2025 - 13:21
Vali Çiçek, Öğretmenler Günü'nde öğretmenleri kabul etti
Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, 24 Kasım Öğretmenler Günü’nde İl Milli Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı ve öğretmen heyetini makamında kabul etti.
Ardahan
24 Kasım 2025 - 12:03
Güncelleme: 24 Kasım 2025 - 13:21
İlginizi Çekebilir















