Ardahan’da vatandaşların yeni yıla huzur içerisinde girmesi amacıyla alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceleyen Vali Hayrettin Çiçek, saha mesaisindeki personeli yalnız bırakmadı. Vali Çiçek’e ziyaretleri sırasında; Tugay Komutanı Tuğgeneral Mehmet Cihanoğlu, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Sadık Gülecen ve İl Emniyet Müdürü Oğuz Tüzün eşlik etti.Uygulama Noktalarında Denetim ve MoralVali Çiçek ve beraberindeki heyet, ilk olarak Göle Yol Kontrol ve Uygulama Noktası ile Çamlıçatak Jandarma Uygulama Noktası'nı ziyaret etti. Dondurucu soğuğa rağmen büyük bir özveriyle görev yapan emniyet ve jandarma ekipleriyle bir araya gelen Vali Çiçek, personelin ve ailelerinin yeni yılını tebrik etti. Görevli memurlara kazasız ve başarılı mesailer dileyen Çiçek, fedakârca yürütülen güvenlik çalışmaları için teşekkürlerini iletti.
112 Acil Çağrı Merkezi’ne Tatlı İkramıSaha ziyaretlerinin ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne geçen Vali Hayrettin Çiçek, burada görevli personelle bir süre sohbet etti. 7/24 esasına göre büyük bir hassasiyetle çalışan personelin yeni yılını kutlayan Vali Çiçek, çalışanlara tatlı ikramında bulunarak moral verdi.Vali Hayrettin Çiçek, "Vatandaşlarımızın huzuru için görev yapan tüm personelimize teşekkür ediyorum." dedi.Ziyaretler, görev başındaki personelle hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından sona erdi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber
112 Acil Çağrı Merkezi’ne Tatlı İkramıSaha ziyaretlerinin ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne geçen Vali Hayrettin Çiçek, burada görevli personelle bir süre sohbet etti. 7/24 esasına göre büyük bir hassasiyetle çalışan personelin yeni yılını kutlayan Vali Çiçek, çalışanlara tatlı ikramında bulunarak moral verdi.Vali Hayrettin Çiçek, "Vatandaşlarımızın huzuru için görev yapan tüm personelimize teşekkür ediyorum." dedi.Ziyaretler, görev başındaki personelle hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından sona erdi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber 














