Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, Tarım ve Orman İl Müdürlüğümüzce yürütülen “Mera Islah ve Amenajman Projesi” kapsamında merkeze bağlı Binbaşar köyü yaylasında düzenlenen ‘gübre atım’ ve ‘yayla sezonu açılış’ törenine katıldı.Köyde yaşayan vatandaşlarımızın da katılım sağladığı törende konuşan Vali Hayrettin Çiçek, toplam bin dekar alana 15 bin kilogram gübre atımı yapılacağını belirterek "Binbaşar köyü Mera Islah ve Amenajman Projesi’ kapsamında hayvan sayısı ve mera alanlarındaki verimin yetersizliğinden dolayı yayla olarak kullanılmakta olan alanlarda verimliliğin arttırılması amacıyla azot ve potasyum içerikli gübre atımı yapıyoruz. Bu sayede merada ot verimini artırarak üreticilerimizin daha uzun bir yayla sezonu geçirmelerini ve hayvancılıktan daha fazla gelir elde etmelerini sağlamış olacağız. Emeği geçenlere teşekkür ediyorum.” İfadelerini kullandı.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 08 Haziran 2024 - 13:24
Vali Çiçek, "Mera ıslahı" programına katıldı
Vali Çiçek, Binbaşar köy yaylasındaki "Mera ıslahı" programına katıldı.
Ardahan
08 Haziran 2024 - 13:24
İlginizi Çekebilir















