Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, 5 Haziran Dünya Çevre Günü ve Türkiye Çevre Haftası münasebetiyle düzenlenen "Çevre Temizliği Farkındalık Yürüyüşü" etkinliğine katıldı. Valilik önünden başlayan yürüyüş, Milli Egemenlik Meydanı'nda farkındalık etkinliği ile son buldu.Etkinlik kapsamında, halk oyunları gösterisinin ardından atık malzemelerden elde edilen çeşitli el sanatlarının yer aldığı bir sergi düzenlendi. Vali Çiçek, sergiyi gezerek çevre bilincinin artırılmasına katkı sağladı. Ayrıca, çevre üzerine düzenlenen resim yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini takdim etti ve hatıra fotoğrafı çektirdi.Vali Çiçek, etkinlikte yaptığı konuşmada gelecek nesillere temiz bir doğa ve çevre bırakmanın önemine vurgu yaparak, çevreyi temiz tutmanın ve çocuklara çevre duyarlılığını aşılamanın önemine değindi. "Çocuklarımıza güzel bir çevre bırakmakla bizler yükümlüyüz." diyerek çevre duyarlılığının önemini vurgulayan Vali Çiçek, çevre haftasını kutladı ve daha yaşanabilir bir ülke temennisinde bulundu.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 07 Haziran 2024 - 00:30
Güncelleme: 07 Haziran 2024 - 00:33
Vali Çiçek, Çevre Temizliği Yürüyüşüne Katıldı
Vali Hayrettin Çiçek, Dünya Çevre Günü ve Türkiye Çevre Haftası Etkinliklerine Katıldı.
Ardahan
07 Haziran 2024 - 00:30
Güncelleme: 07 Haziran 2024 - 00:33
İlginizi Çekebilir















