Ardahan'ın Hastane TOKİ ve Huzurevi yakınlarında bir süredir toplanmayan çöpler, vatandaşların tepkisine neden oldu. Bölgedeki çöp konteynerlerinin dolup taştığı ve çöp poşetlerinin sokak ortasında biriktiği gözlemlendi. Oluşan kötü görüntü ve çevre kirliliği, özellikle huzurevi sakinleri ve çevrede yaşayan vatandaşlar tarafından büyük rahatsızlık yarattı.Uzun süredir alınmayan çöpler, hem kötü koku yayarak hem de çevreyi kirleterek yaşam kalitesini olumsuz etkiliyor. Vatandaşlar, Ardahan Belediyesi’ne acil bir çağrıda bulunarak, çöplerin bir an önce toplanmasını talep etti. Duruma tepki gösteren bölge sakinleri, yetkililerden acil müdahale beklediklerini belirtti.Çevre kirliliğinin artması ve kötü kokuların yayılması, özellikle huzurevi sakinleri üzerinde ciddi rahatsızlık yaratırken, bölgedeki sağlık koşullarının da olumsuz etkilenebileceği endişesi dile getirildi. Vatandaşlar, bu sorunun çözülmesi için yetkililerin hızlı bir şekilde harekete geçmesini istiyor.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Baran Yılmaz / Anadolu Haber 















Tehlikenin Farkında mısınız? Başıboş sokak köpeklerinin sayısı GEOMETRİK hızla artmaktadır.ACILEN HEPSİ toplanmaz ise çok kısa bir süre sonra daha çok köpek ve sonuç olarak daha çok insan ölümü,köpek saldirisi, salgin hastalik ve trafik kazası olacak.Bu yüzden Başıboş köpeklerin hepsi beklenmeden hemen toplanmali.tehlike çok hızlı artıyor.