Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından hayata geçirilen ve Bakanlık Eğitim ve Yayın Dairesi Başkanlığı tarafından desteklenen "Süte Değer Katan Kadınların Yolculuğu Projesi" kapsamında, Ardahanlı kadın üreticiler Afyonkarahisar’a ziyaret gerçekleştirdi.Proje çerçevesinde, modern süt sığırcılığı ve süt işleme tesisleri gezildi. Kadın üreticiler, hayvan yetiştirme ve beslemede ideal koşullar, süt ve et verimi, beyaz peynir, taze kaşar peyniri, lor peyniri gibi sütten üretilen ürünlerin yapım aşamaları hakkında bilgilendirildi. Ayrıca, Ar-Ge çalışmalarının yürütüldüğü laboratuvarlar da ziyaret edildi.Afyonkarahisar Hayvan Sağlığı, Yetiştiriciliği ve Su Ürünleri Şube Müdürü Mahmut Tat, KTV Şube Müdürü Akın Saraçoğlu ve Ziraat Mühendisi Seda Eraslan’ın eşlik ettiği program, 12-16 Ağustos tarihleri arasında devam edecek.
Marziye Avcı / Anadolu Haber
Marziye Avcı / Anadolu Haber 














