Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı bünyesinde faaliyet gösteren PTT AŞ, 31 Aralık 2025 itibarıyla organizasyon yapısında köklü bir değişikliğe gitti. Yeni yapılanma çerçevesinde il bazlı yönetim modelinden vazgeçilerek bölge merkezli sisteme geçiş yapıldı.
Ardahan Erzurum’a Bağlandı
Yeni yönetim haritasına göre Ardahan, Kars, Ağrı ve Iğdır ile birlikte Erzurum PTT Bölge Müdürlüğü’ne bağlandı. Kapatılan Ardahan Başmüdürlüğü binasındaki posta dağıtım hizmetlerinin bir süre daha mevcut yerinde devam edeceği öğrenildi.
Personel Durumu ve Diğer Kurumlar
Edinilen bilgilere göre, başmüdürlük bünyesindeki personelin geçici olarak ilçelere dağıtılacağı, sonrasında ise diğer kamu kurumlarına yönlendirmelerinin yapılacağı belirtildi.
Türkiye Genelinde 18 Stratejik Merkez
Tasarruf gerekçesiyle hayata geçirilen yeni sistemde Türkiye 18 bölgeye ayrıldı. Bölge merkezi olarak belirlenen iller; İstanbul (Avrupa/Anadolu), Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Konya, Adana, Kayseri, Samsun, Zonguldak, Sivas, Gaziantep, Trabzon, Erzurum, Elâzığ, Diyarbakır ve Van oldu.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber














