“KURUMLARDA 10-15 YILDIR ÇALIŞAN ARKADAŞLARIMIZIN TAYİN HAKKININ OLMAMASI ADALETSİZLİKTİR”
Sendika Ardahan Şubesi’nin 1. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Genel Kurulda Şube Başkanlığına Kurtuluş Kayatürk seçildi. Şube yönetimi ise Umut Barış Ant ve Suat Yılmaz’dan oluştu.
Ardahan Şubesi 1. Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Genel Başkan Devlet Sert, 696 sayılı KHK’da yer alan tayin yasağına dikkat çekti, “Kurumlarda 10-15 yıl süreyle hizmet veren bu arkadaşlarımızın tayin hakkının olmaması adaletsizliktir” dedi.
“ASGARİ ÜCRET ŞU EKONOMİK KOŞULLARDA BİR AİLEYİ GEÇİNDİRECEK DÜZEYE GETİRİLMELİDİR”
Asgari ücretin yeniden belirlenmesine ilişkin olarak kamuoyu gündemi yoğun şekilde bu konuyu tartışıyor.
Kamuda çalışan arkadaşlarımızı çok fazla mağdur etmese de, özel sektörde çalışan arkadaşlarımıza ödenen asgari ücretin bu ekonomik koşullarda hiç değilse bir aileyi geçindirebilecek düzeye getirilmesi gerektiğine inanıyoruz.
“PROMOSYAN ÖDEMELERİ GECİKTİ, SAHADA SIKINTI YAŞANIYOR”
Sağlık Bakanlığı çalışanlar adına bankalarla pazarlığı kendisi yürütüyor. Ancak süreçte yaşanan gecikme ve bilgi verilmeyen pazarlık süreci kurumlarda sıkıntıya neden oluyor. Belirsizlik kaos ortamı oluşturuyor. Ödemelerin gecikmesi ve sürecin halen devam ediyor olması sahayı sıkıntıya soktu. Bu konunun ivedilikle çözülmesi gerekiyor.
Genel Kurula Genel Başkan Devlet Sert, Genel Başkan Yardımcımız Remzi Karataş, Genel Başkan Danışmanımız Fadlı Erdem, AK Parti Ardahan İl Başkanı Kaan Koç, MHP Ardahan İl Başkanı Turgay Mert, Ardahan İl Sağlık Müdürü Erkan Özdemir, Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Ertaç Baki, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Destek ve Personel Hizmetleri Başkan Yardımcısı Mustafa Özgür, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı İshak Askeroğlu, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Şube Uzmanı Murat Çoban, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Uzmanı Selahattin Bekmez, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetleri Uzmanı Leyla Kayatürk, SAĞLIK-SEN Ardahan İl Başkanı Selçuk Recepoğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Öz Sağlık-İş Sendikası Erzurum Şube Başkanı Ebru Kılıç, Öz Sağlık-İş Sendikası Kars Şube Başkanı Adnan Yerli ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.


Sendika Ardahan Şubesi’nin 1. Olağan Genel Kurulu yapıldı. Genel Kurulda Şube Başkanlığına Kurtuluş Kayatürk seçildi. Şube yönetimi ise Umut Barış Ant ve Suat Yılmaz’dan oluştu.
Ardahan Şubesi 1. Olağan Genel Kurulu’nda konuşan Genel Başkan Devlet Sert, 696 sayılı KHK’da yer alan tayin yasağına dikkat çekti, “Kurumlarda 10-15 yıl süreyle hizmet veren bu arkadaşlarımızın tayin hakkının olmaması adaletsizliktir” dedi.
“ASGARİ ÜCRET ŞU EKONOMİK KOŞULLARDA BİR AİLEYİ GEÇİNDİRECEK DÜZEYE GETİRİLMELİDİR”
Asgari ücretin yeniden belirlenmesine ilişkin olarak kamuoyu gündemi yoğun şekilde bu konuyu tartışıyor.
Kamuda çalışan arkadaşlarımızı çok fazla mağdur etmese de, özel sektörde çalışan arkadaşlarımıza ödenen asgari ücretin bu ekonomik koşullarda hiç değilse bir aileyi geçindirebilecek düzeye getirilmesi gerektiğine inanıyoruz.
“PROMOSYAN ÖDEMELERİ GECİKTİ, SAHADA SIKINTI YAŞANIYOR”
Sağlık Bakanlığı çalışanlar adına bankalarla pazarlığı kendisi yürütüyor. Ancak süreçte yaşanan gecikme ve bilgi verilmeyen pazarlık süreci kurumlarda sıkıntıya neden oluyor. Belirsizlik kaos ortamı oluşturuyor. Ödemelerin gecikmesi ve sürecin halen devam ediyor olması sahayı sıkıntıya soktu. Bu konunun ivedilikle çözülmesi gerekiyor.
Genel Kurula Genel Başkan Devlet Sert, Genel Başkan Yardımcımız Remzi Karataş, Genel Başkan Danışmanımız Fadlı Erdem, AK Parti Ardahan İl Başkanı Kaan Koç, MHP Ardahan İl Başkanı Turgay Mert, Ardahan İl Sağlık Müdürü Erkan Özdemir, Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Ertaç Baki, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Destek ve Personel Hizmetleri Başkan Yardımcısı Mustafa Özgür, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Hizmetleri Başkan Yardımcısı İshak Askeroğlu, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Şube Uzmanı Murat Çoban, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Uzmanı Selahattin Bekmez, Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü Acil Sağlık Hizmetleri Uzmanı Leyla Kayatürk, SAĞLIK-SEN Ardahan İl Başkanı Selçuk Recepoğlu ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Öz Sağlık-İş Sendikası Erzurum Şube Başkanı Ebru Kılıç, Öz Sağlık-İş Sendikası Kars Şube Başkanı Adnan Yerli ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.

















