Ardahanlı iş insanı ve Deva Partisi Ardahan İl Başkanı Orhan Gökdemir, Merkez Camii'nde muharrem ayı dolayısıyla cemaate aşure ikramında bulundu. Ardahan'da Cuma namazının ardından, Orhan Gökdemir önderliğinde vatandaşlara aşure dağıtımı yapıldı.Muharrem ayı nedeniyle bu etkinliği düzenlediğini belirten Gökdemir, "Öncelikle vatandaşlarımızın Muharrem Ayını bir kez daha kutluyorum. Bugün de aşure dağıtarak bir hayırda bulunduk. Aşure demek bolluk, bereket ve kardeşlik demek. Allah birliğimizi, beraberliğimizi ve kardeşliğimizi daim eylesin"şeklinde konuştu.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 19 Temmuz 2024 - 13:46
Orhan Gökdemir'den aşure ikramı
Ardahanlı iş insanı ve Deva Partisi Ardahan İl Başkanı Orhan Gökdemir, Merkez Camii'nde muharrem ayı dolayısıyla cemaate aşure ikramında bulundu.
Ardahan
19 Temmuz 2024 - 13:46
İlginizi Çekebilir















