Ardahan İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı, eğitimde yenilikçi yaklaşımları desteklemek amacıyla sürdürdüğü okul ziyaretlerine bir yenisini ekledi. Şehit Türkmen Tekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ne (MTAL) giden Uzantı, burada uygulanan Harezmî Eğitim Modeli kapsamındaki çalışmaları yakından takip etti.Ziyaret sırasında öğrencilerle bir araya gelen Müdür Uzantı, öğrencilerin ekip ruhuyla yürüttüğü projeleri ve üretim süreçlerini gözlemledi. Harezmî Eğitim Modeli’nin disiplinlerarası yaklaşımının öğrencilerin problem çözme yeteneklerine olan katkısına vurgu yapıldı. Öğretmenlerle de bir istişare toplantısı gerçekleştiren Uzantı, modelin okuldaki işleyişi hakkında bilgi aldı.Programın sonunda, Harezmî Eğitim Modeli’nin başarıyla uygulanmasında emeği geçen okul idarecileri ve öğretmenler ödüllendirildi. İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı, özverili çalışmalarından dolayı eğitimcilere Harezmî Eğitim Modeli Katılım Belgelerini takdim etti.İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı yaptığı açıklamada: "Öğrencilerimizin üretkenliğini ve ekip çalışmasına dayalı öğrenme süreçlerini yerinde görmek bizleri mutlu etti. Bu yenilikçi modelin başarısında emeği geçen tüm meslektaşlarımı tebrik ediyorum," dedi.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 25 Aralık 2025 - 11:55
Müdür Uzantı'dan Başarılı Öğretmenlere Katılım Belgesi
Ardahan İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı, Şehit Türkmen Tekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek Harezmî Eğitim Modeli çalışmalarını yerinde inceledi.
Ardahan
25 Aralık 2025 - 11:55















