AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, Ankara’daki temasları kapsamında sivil toplum kuruluşlarıyla bir araya gelmeye devam ediyor. Milletvekili Koç, son olarak Memur-Sen Konfederasyonu Genel Başkanı Ali Yalçın’ı ziyaret etti.Ardahan heyetinin tam kadro yer aldığı ziyarette Milletvekili Kaan Koç’a;AK Parti Merkez İlçe Başkanı Aytaç Ulutaş, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Murat Bilal Emin, Memur-Sen Ardahan İl Temsilcisi Serkan Karataş, Üniversite temsilcileri Deniz Özgür ve Erhan Aksakal eşlik etti.Ziyaretin ardından sosyal medya hesaplarından bir açıklama yapan Milletvekili Koç, görüşmenin verimli geçtiğini belirterek şu ifadeleri kullandı:"Memur-Sen Konfederasyonu Genel Başkanı Sayın Ali Yalçın’ı heyetimizle birlikte ziyaret ettik. Sayın Genel Başkana gösterdiği nezaket ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ediyorum."Görüşmede, Ardahan’daki kamu çalışanlarının durumu, sendikal faaliyetler ve yerel projeler hakkında fikir alışverişinde bulunulduğu öğrenildi. Ziyaret, çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Baran Yılmaz / Anadolu Haber 














