Karayolu ile ilimize gelen Bakan Tekin, burada Valimiz Hayrettin Çiçek, Milletvekili Kaan Koç, ARÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Biber ve ilimiz protokolü tarafından karşılandı. Karşılamanın ardından Ardahan Valiliğini ziyaret eden Bakan Tekin, Valilik Şeref Defterini imzalayarak, beraberindekilerle birlikte Valilik Makamına geçti. Bakan Tekin, Milli Eğitim Bakanlığınca Ardahan’da yürütülen yatırımların son durumları ve eğitim-öğretim faaliyetleri ve ihtiyaçlar hakkında Valimiz Hayrettin Çiçek’ten bilgi aldı.Şehit Türkmen Tekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'ni ziyaret eden Bakan Tekin, öğrencilerle bir araya gelerek eğitim ve gelecekleri hakkında konuştular. Ardından esnafı ziyaret eden Bakan Tekin, şehrin ticari hayatını yakından tanıma fırsatı buldu. Ardahan'ın eğitim camiasıyla buluşan Bakan Tekin, öğretmenlerle bir araya gelerek eğitimdeki yenilikleri ve gelecek planlarını paylaştı.

Günün sonunda, Ardahanlılarla iftar sofrasında bir araya gelen Bakan Tekin, samimi sohbetler eşliğinde Ramazan ayının bereketini paylaştı. AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç ve Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek'in de eşlik ettiği bu anlamlı buluşmada, birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı.
Bakan Tekin, “Ülkemizin dört bir yanında yarınlarımıza hizmet eden, evlatlarımızı özveriyle yetiştiren öğretmenlerimiz, eğitim ailemizin temeli ve sahadaki en büyük gücümüzdür. Hepimizin bu büyüyen güce seferberlik ruhuyla sahip çıkması millî bir ödevdir.” dedi.

Tahmini okuma suresi: 1 dakika.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber














