AK Parti Ardahan milletvekili Kaan Koç, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’yı makamında ziyaret ederek, Ardahan'ın sağlık alanında ihtiyaçları ve taleplerini iletti. Milletvekili Koç, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’ya eksikleri anlattıArdahan Milletvekili Koç, Ardahan ve Göle Devlet Hastanesindeki eksik doktorların atamaları ve Damal Toplum Sağlığı Merkezinin ikmal inşaatının tekrar yapılmasını Sağlık Bakanı Koca’ya iletirken ayrıca Anjiyo Ünitesi ve yoğun bakım servisinin yer alacağı ek binanın projesinin aşamalarının görüşülmesini de dile getirdi.Görüşmenin ardından Ardahan Milletvekili Kaan Koç; “Sayın Bakanımıza İlgi ve Alakalarından Dolayı Teşekkür Ediyor, Çalışmalarında Başarılar Diliyoruz.” dedi.Haber Merkezi
Ardahan
Yayınlanma: 14 Haziran 2023 - 15:34
Milletvekili Koç, Bakan Fahrettin Koca'yı ziyaret etti
AK Parti Ardahan milletvekili Kaan Koç, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’yı makamında ziyaret ederek, Ardahan'ın sağlık alanında ihtiyaçları ve taleplerini iletti.
Ardahan
14 Haziran 2023 - 15:34
İlginizi Çekebilir















