AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, uzun süredir gündemde olan Ardahan Müzesinin açılması yönündeki taleplerinin olumlu sonuçlandığını duyurdu. Koç, müzenin Ardahan’ın kültürel varlıklarını ve tarihsel değerlerini ön plana çıkararak şehrin turizm potansiyeline önemli katkılar sağlayacağını belirtti.Milletvekili Koç, kültür varlıklarının korunması, sergilenmesi ve gelecek kuşaklara aktarılmasında müzelerin önemli bir yer tuttuğunu ifade ederek, Ardahan’ın kültürel kimliğini güçlendirecek bu yatırımın şehir için büyük kazanım olduğunu söyledi.Koç açıklamasında, müzenin açılması talebini olumlu karşılayan ve sürecin başlatılması talimatını veren Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy’a, bakanlık bürokratlarına ve İl Kültür Müdürlüğüne teşekkür etti.Milletvekili Kaan Koç, “Ardahan’ın katma değerini artıracak, kültürel zenginliklerimizi ortaya çıkaracak bir eseri daha şehrimize kazandırmanın gururunu yaşıyoruz. Sözümüzde durduk” dedi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 09 Aralık 2025 - 12:55
Milletvekili Kaan Koç: "Ardahan Müzesi Hayırlı Olsun"
AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, uzun süredir beklenen Ardahan Müzesi’nin açılması talebinin kabul edildiğini duyurarak, “Sözümüzde durduk” dedi.
Ardahan
09 Aralık 2025 - 12:55
İlginizi Çekebilir















