Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mahmut Çetinkaya’dan Personellere Teşekkür belgesi. Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mahmut Çetinkaya, kurum personellerine görev süreleri boyunca yaptıkları katkılar ve deprem bölgesindeki çalışmalarından dolayı teşekkür belgeleri takdim etti. Belgeler, Bakanlık adına sunulurken, Çetinkaya, personellere özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ederek, topluma verdikleri hizmetin önemine vurgu yaptı.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber Ardahan
Yayınlanma: 09 Ağustos 2024 - 12:40
Mahmut Çetinkaya'dan Personellere Bakanlık Adına Teşekkür
Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mahmut Çetinkaya’dan Personellere Teşekkür belgesi.
Ardahan
09 Ağustos 2024 - 12:40
İlginizi Çekebilir















