Merkeze bağlı Çetinsu (Beberek) köyünde, kış boyunca biriken ve kar kütlelerinin altında gizlenen çöpler gün yüzüne çıktı. Temizlenmeyen konteynerler ve çevreye yayılan atıklar, köy sakinlerini isyan noktasına getirdi.Doğa Nefes Almayı Beklerken Çöpe GömüldüKarların çekilmesiyle doğanın yeşermesini bekleyen köylüler, plastik atıklar ve evsel çöplerle dolu bir manzarayla karşılaştı. Köy sakinleri, kış ayları boyunca köylerine çöp toplama araçlarının uğramadığını iddia ediyor. Rüzgar ve sokak hayvanlarının etkisiyle tarım arazilerine ve dere yataklarına kadar dağılan atıklar, bölgedeki ekolojik dengeyi de tehdit ediyor."Aylardır Çöp Kamyonu Yüzü Görmedik"Yaşanan çevre kirliliği karşısında muhatap bulamamaktan yakınan Çetinsu halkı, sosyal medya üzerinden seslerini duyurmaya çalıştı. Köy sakinlerinden Faruk Gencer, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:"Karların erimesiyle köyümüzün her yerinden çöpler fışkırmaya başladı. Aylardır çöp kamyonu yüzü görmedik. Ne gelen var ne giden. Konteynerler doldu, çöpler doğaya saçıldı. Sayın İl Özel İdaresi Genel Sekreterimiz Murat Bilal Emin’den rica ediyoruz; bu çirkin manzaraya bir an önce müdahale edilsin."Salgın Hastalık ve Hayvancılık RiskiHava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte, açıkta kalan çöp yığınlarının koku yapması ve haşere üretmesi bölge halkını sağlığından endişe eder hale getirdi. Özellikle hayvancılığın temel geçim kaynağı olduğu köyde; meralara yayılan atıkların hayvan sağlığına zarar vermesinden korkuluyor.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 23 Mart 2026 - 13:42
Güncelleme: 23 Mart 2026 - 13:47
Karlar Eridi, Kirlilik Fışkırdı: Çetinsu Köyü Sakinlerinden "İmdat" Çağrısı!
Kış mevsiminin en sert geçtiği illerin başında gelen Ardahan’da karların erimesiyle birlikte acı bir tablo ortaya çıktı.
Ardahan
23 Mart 2026 - 13:42
Güncelleme: 23 Mart 2026 - 13:47
İlginizi Çekebilir















