Serhat şehri Ardahan’da kış şartlarının etkisini artırmasıyla birlikte, Jandarma Trafik ekipleri sürücülerin güvenliği için sahaya indi. İl Jandarma Komutanlığı koordinesinde yürütülen çalışmalarda, trafik güvenliğini en üst seviyeye çıkarmak ve kaza risklerini minimize etmek hedefleniyor.Kış Şartlarına Karşı "Tedbir" UyarısıEkipler, il genelindeki stratejik noktalarda gerçekleştirdikleri uygulamalarda sürücüleri durdurarak hem teknik kontroller yaptı hem de hayati uyarılarda bulundu. Özellikle olumsuz hava koşulları ve buzlanma riskine karşı sürücülerin daha dikkatli olması istenirken; emniyet kemeri kullanımı, hız limitlerine uyum ve takip mesafesinin korunması konularına dikkat çekildi.Sadece Denetim Değil, Eğitim De VeriliyorJandarma ekipleri, denetimlerin yanı sıra bir eğitim seferberliği de yürütüyor. Uygulama noktalarında sürücü ve yolculara güvenli sürüş tekniklerini içeren broşürler dağıtıldı. Vatandaşlarla birebir görüşen ekipler, "Güvenli Trafik, Güvenli Gelecek" mottosuyla kurallara riayet edilmesinin önemini anlattı."Denetimler Aralıksız Sürecek"Konuyla ilgili yetkililerden yapılan açıklamada, trafik kazalarının önlenmesi ve vatandaşların huzur içinde seyahat edebilmesi için denetimlerin il genelinde 7/24 esasına göre aralıksız devam edeceği vurgulandı. Sürücülerin özellikle kış lastiği ve araç gereç (zincir, çekme halatı vb.) eksikliği yaşamamaları konusunda hassas davranmaları istendi.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 22 Aralık 2025 - 13:07
Jandarmadan Kış Şartlarında Güvenli Trafik Mesaisi
Ardahan İl Jandarma Komutanlığına bağlı trafik ekipleri, kış mevsiminin zorlu şartlarında can ve mal kaybını önlemek amacıyla il genelinde denetim ve bilgilendirme faaliyetlerine hız verdi.
Ardahan
22 Aralık 2025 - 13:07
İlginizi Çekebilir















