Ardahan Emniyet Müdürlüğü tarafından, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde gerçekleştirilen "Narkorehber Eğitimi" başarıyla tamamlandı. İl Emniyet Müdürlüğü personelleri tarafından verilen eğitime, şube müdürleri ve personelleri yoğun ilgi gösterdi.Eğitim programı, uyuşturucuyla mücadele konusunda farkındalığı artırmak ve etkin mücadele yöntemlerini öğretmek amacıyla düzenlendi. Katılımcılara, uyuşturucu maddelerle ilgili bilgi, tespit ve mücadele teknikleri hakkında kapsamlı bilgi verildi. Eğitim sonunda, katılımcılar sertifikalarını alarak uyuşturucuyla mücadelede daha donanımlı hale geldiler.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 06 Haziran 2024 - 23:38
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Narkorehber Eğitimi verildi
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Ardahan Emniyeti Uyuşturucuyla Mücadele İçin Eğitim Verdi.
Ardahan
06 Haziran 2024 - 23:38
İlginizi Çekebilir















