Göle Belediye Başkanı Gökhan Budak, sezon kapanmadan kaldırım yenileme çalışmalarına tam gaz devam ettiklerini duyurdu. Başkan Budak, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:“Sezon sonuna gelmeden ilçemizde kaldırım çalışmalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Göle Belediyesi olarak, vatandaşlarımızın daha güvenli ve konforlu bir çevrede yaşamalarını sağlamak için çalışmalarımızı ara vermeden sürdürüyoruz. Göle Belediyesi, hizmet için var.”Erzurum Büyükşehir’den Büyük DestekBaşkan Budak, çalışmalarda kullanılacak parke ve bordür taşlarının kardeş belediye Erzurum Büyükşehir Belediyesi tarafından gönderildiğini açıkladı:“Sayın Mehmet Sekmen Başkanımızın ilçemize verdiği parke ve bordür taşı sözü doğrultusunda malzemeler bugün ilçemize ulaştı. İlçemize yapılan bu değerli destek için Sayın Başkanımıza ve Erzurum Büyükşehir Belediyesi ailesine şahsım ve tüm hemşerilerim adına teşekkür ediyorum.”Göle’nin dört bir yanında devam eden kaldırım yenileme ve düzenleme çalışmaları, vatandaşlardan büyük takdir topluyor. Başkan Budak sözlerini şu kararlı mesajla bitirdi:“Göle’mize hizmet etmeye, ilçemizi daha yaşanabilir ve modern bir kent haline getirme yolunda kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz.”Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Göle
Yayınlanma: 22 Kasım 2025 - 16:12
Göle'de Kaldırımlar Yenileniyor
Göle'de kaldırım çalışmaları Erzurum’dan Gelen Parke ve Bordür Desteğiyle Çalışmalar Hızlandı!
Göle
22 Kasım 2025 - 16:12



















