Yıllar süren bekleyişin ardından kurulan Ardahan Veteriner Hekimleri Odası, resmi kuruluş sürecini tamamlayarak geçici kurucu yönetimiyle faaliyetlerine başladı. Ardahan VHO, bu önemli adımın ardından ilk resmi genel kurulunu gerçekleştirerek çalışmalarına ivme kazandırdı.Genel kurulda yapılan seçimler sonucunda, kurucu başkan olan genç veteriner hekim Ömürcan Sural yeniden başkanlık görevine seçildi. Yönetim kurulunu ise Sural gibi genç ve dinamik veteriner hekimler oluşturdu: Emrah Aydın, Baran Eren Gök, Yusuf Çetin ve Özcan Çınar. Oda, “Hekim için hekim ile el ele” sloganıyla yola çıkarak veterinerlik mesleğini bölgedeki hayvancılıkla entegre etmeyi ve bu alanda fark yaratmayı amaçlıyor.Ardahan Veteriner Hekimleri Odası Yönetim Kurulu, ilk genel kurul sonrası yaptığı açıklamada, bölgedeki hayvancılığın gelişimi ve veteriner hekimliğin daha verimli bir şekilde icrası için özveriyle çalışacaklarını belirtti. Yönetim, genç bir ekiple yenilikçi çözümler üretmeyi hedeflediklerini ifade ederek, bölgenin hayvancılık sektörüne katkıda bulunmayı amaçladıklarını vurguladı.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Baran Yılmaz / Anadolu Haber 














