2022 - 2023 eğitim öğretim yılı dönem sonu psikolojik danışmanlar toplantısı, Şehir merkezinde bulunan tüm psikolojik danışmanların katılımı ile İl Milli Eğitim Şube Müdürü Tamer Avşar Başkanlığında Ardahan Rehberlik ve Araştırma Merkezinde gerçekleştirildi.Yıl içerisinde yapılan rehberlik hizmetleri faaliyetlerinin değerlendirildiği toplantıda gelecek eğitim ve öğretim yılı için görüş alışverişinde bulunuldu.Erdal Karakaya / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 14 Haziran 2023 - 12:29
Güncelleme: 14 Haziran 2023 - 12:35
Eğitim öğretim dönem sonu psikolojik danışmanlar toplantısı yapıldı
2022 - 2023 eğitim öğretim dönem sonu psikolojik danışmanlar toplantısı yapıldı.
Ardahan
14 Haziran 2023 - 12:29
Güncelleme: 14 Haziran 2023 - 12:35
İlginizi Çekebilir















