Ardahan Belediyesi, Haziran ayı Olağan Meclis toplantısının ilk oturumu Belediye konferans salonunda Faruk Demir başkanlığında gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Faruk Demir ve Meclis üyelerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantının ilk oturumunda inşaat sezonunun başlaması nedeniyle imar ve fen işleri başta olmak üzere şehrin ana sorunları temel gündem maddesi olarak ele alınarak görüşüldü.İstanbul Büyükşehir Belediye başkanı Ekrem İmamoğlu ile görüşmek için gittiği İstanbul’dan dönen başkan Faruk Demir Ardahan Belediyesinin Haziran ayı Olağan Meclis toplantısı hakkında sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; “Haziran ayı Olağan Meclis toplantımızın ilk oturumunu gerçekleştirdik. Belediye Meclisimizde aldığımız kararların meclis üyelerimiz ve hemşerilerimize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 04 Haziran 2024 - 12:48
Belediye Meclisi Haziran ayı toplantısı yapıldı
Ardahan Belediyesi, Haziran ayı Olağan Meclis toplantısının ilk oturumu yapıldı.
Ardahan
04 Haziran 2024 - 12:48
İlginizi Çekebilir















