“Devletimizin ve Milletimizin bağımsızlığının sembolü olan İstiklal Marşımızın, 12 Mart 1921'de Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından kabul edilişinin 101. yıldönümünü kutlamanın onurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bir milletin duygularına tercüman olan, milletimizin hürriyet ve İstiklal fikrini ölümsüzleştiren, her mısraıyla milletin ortak duygu dünyasına seslenen eşsiz bir eserdir. İstiklal Marşımızın kabulünün 101. yıl dönümünde, Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere İstiklal Marşı’mızın yazarı vatan şairimiz Mehmet Akif Ersoy’u ve Kurtuluş Savaşımızın bütün kahramanlarını rahmet ve minnetle anıyorum” dedi.
Ardahan
Yayınlanma: 13 Mart 2022 - 12:24
Güncelleme: 13 Mart 2022 - 12:25
BAŞKAN DEMİR'DEN 12 MART MESAJI
Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u Anma Günü dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Ardahan
13 Mart 2022 - 12:24
Güncelleme: 13 Mart 2022 - 12:25
İlginizi Çekebilir















