Ardahan Şoförler Odası Yönetim Kurulu Üyesi ve Başkan Adayı Murat Avşar, şehir içi dolmuşçu esnafıyla bir araya gelerek ekonomik zorluklara ve meclisteki tartışmalara dair önemli açıklamalarda bulundu. Mevcut tarifenin güncelliğini yitirdiğini savunan Avşar, esnafın içinde bulunduğu mali yükü rakamlarla ortaya koydu.
"Yakıt 46 Liradan 60 Liraya Çıktı"
5 No’lu taşıyıcı kooperatifi üyeleriyle buluşan Avşar, mevcut öğrenci fiyat tarifesinin 7 ay önce belirlendiğini hatırlattı. Geçen süre zarfında maliyetlerin kontrolsüzce arttığını belirten Avşar şunları söyledi:
"Biz bu fiyatı belirlediğimizde yakıt 46 liraydı, şu an 60 liraya çıktı. Her şeye zam gelmesine rağmen arkadaşlarımız 7 aydır tarifede güncelleme yapmadan, büyük bir fedakarlıkla taşımacılığa devam ediyorlar. Esnafımız zaten yılın sadece 8 ayı çalışabiliyor; okul tatilleri ve öğrenci azlığı gibi nedenlerle maliyetlerini döndürmekte zorlanıyorlar."
Milletvekili Gergerlioğlu’na "Özür Dileriz" Çağrısı
Haberin odak noktalarından biri de DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Gergerlioğlu’nun Meclis’teki açıklamaları oldu. Gergerlioğlu’nun Ardahanlı şoförlere yönelik ifadelerini "talihsizlik" olarak nitelendiren Murat Avşar, şu ifadeleri kullandı:
Şiddetle Kınıyoruz: "Sayın vekilin Meclis'teki açıklamalarını kabul etmiyoruz."
İthamları Yakıştıramıyoruz: "Ne Ardahan’ımıza ne de dürüstçe çalışan esnafımıza bu ithamlar yakışmıyor."
Özür Bekliyoruz: "Sayın vekili derhal esnafımızdan ve tüm Ardahan halkından özür dilemeye davet ediyorum."
"Esnafımın Yanındayım"
Konuşmasında hem mevcut yönetimdeki görevine hem de adaylık sürecine değinen Avşar, "Şu an Şoförler Odası yönetimindeyim ve başkan adayıyım. Her zaman esnafımızın yanındayım, tüm arkadaşlarımız işlerini dürüstlükle yapmaktadır" diyerek şoförlere desteğini yineledi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber














