Çıldır Kaymakamlığı, Aşık Şenlik Tüneli'nde gerçekleştirilen yol-ışıklandırma çalışmaları sebebiyle her iki tüpte gidiş/geliş trafiğine kapatıldığını duyurdu.Çıldır Kaymakamlığı'ndan yapılan açıklamada; "Aşık Şenlik Tüneli’nde yapılan yol-ışıklandırma çalışmalar nedeniyle her iki tüpte gidiş/geliş trafiğine kapatılmıştır. Vatandaşlarımızın mozeret geçidini kullanmaları önemle rica olunur. Çalışmaların bir hafta kadar süreceği değerlendirilmektedir" ifadelerine yer verildi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber Çıldır
Yayınlanma: 04 Haziran 2024 - 13:00
Aşık Şenlik Tüneli'nde iki tüpte trafiğine kapatıldı
Çıldır Kaymakamlığı, Aşık Şenlik Tüneli'nde gerçekleştirilen yol-ışıklandırma çalışmaları sebebiyle her iki tüpte gidiş/geliş trafiğine kapatıldığını duyurdu.
Çıldır
04 Haziran 2024 - 13:00



















