Ardahan Üniversitesi Kalkındırma Vakfı, Ramazan Ayı boyunca binlerce öğrenciye iftar yemeği vererek, manevi bir coşku yaşattı. İlk iftar etkinliği dün gerçekleşti ve Ardahan Üniversitesi merkez kampüsünde bulunan İnsani Bilimler ve Edebiyat Fakültesi Öğrenci Yemekhanesinde düzenlendi.
Yaklaşık 400 öğrencinin katıldığı iftar programına, Ardahan Üniversitesi Rektörü ve ARÜ Kalkındırma Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Mehmet Biber, Ardahan Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı ve Mütevelli Heyet Üyesi Çetin Demirci, Ardahanlı İş İnsanı ve Vakıf Mütevelli Heyet Üyesi Polat Nalbant, Genel Sekreter Kubilay Aras ve Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanı Havva Vanlı da katılım gösterdi.















