Ardahanlı İş İnsanları ve Sanayiciler Derneği (ARSİAD) ile Ardahan Gazeteciler Cemiyeti (AGC), ‘Güçlü Bir Ardahan Lobisi’ hedefiyle önemli ziyaretlerini sürdürüyor.Daha önce İstanbul Valisi, İstanbul’un Şişli, Esenyurt, Çekmeköy, Sancaktepe Belediye Başkanları ile Kocaeli Dilovası Belediye Başkanını ziyaret eden ARSİAD ve AGC heyeti, bu kez Kocaeli Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe’yi ziyaret edecek. Ziyaret, Perşembe günü saat 18.00’da gerçekleşecek. Başkan Sertif Gökçe, aynı zamanda Kocaeli’nin eski Baro Başkanı olarak biliniyor.Bu ziyaretler, Ardahan ve Ardahanlıların tanıtımını ve bölge lobisinin güçlendirilmesini amaçlıyor. ARSİAD ve AGC Başkanı Gazeteci Fakir Yılmaz, tüm Ardahanlılara açık bir çağrıda bulunarak, bu önemli ziyarete katılmaya davet etti.Fakir Yılmaz’ın çağrısı şöyle:
"Sayın Ardahanlı hemşerim ve sevgili meslektaşım, Ardahan İş İnsanları ve Sanayiciler Derneği ile Ardahan Gazeteciler Cemiyeti olarak İstanbul Valisi, İstanbul’un Esenyurt, Şişli, Çekmeköy, Sancaktepe ve Kocaeli’nin Dilovası Belediye Başkanlarından sonra şimdi de Kocaeli Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe’yi Perşembe günü, saat 18.00’da Derince Belediyesindeki makamında ziyaret edeceğiz. Bu önemli ziyaretler, ‘Güçlü Bir Ardahan Lobisi’nin oluşturulması adına önemli bir adımı temsil ediyor. Kocaeli Derince Belediye Başkanını ziyaretimiz Perşembe günü, saat 18.00’da gerçekleşecek. Eğer siz de bu önemli ziyaretlere katılmak istiyorsanız, beni arayabilir veya bu mesaja dönüş yapabilirsiniz. Güçlü bir Ardahan lobisinin oluşturulması adına sizin de aramızda olmanızı umuyoruz. Saygılarımla, Fakir Yılmaz / Gazeteci."Ziyaret Detayları: Tarih: Perşembe Saat: 18.00 Yer: Kocaeli Derince Belediyesi MakamıBaran Yılmaz / Anadolu Haber















