Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü, toplum sağlığını koruma ve farkındalık yaratma çalışmaları kapsamında eğitim faaliyetlerine aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, 19 Aralık tarihinde Ardahan Üniversitesinde gençleri bağımlılık risklerine karşı bilgilendirmek amacıyla kapsamlı bir seminer gerçekleştirildi.Uzman İsimler Eğitim VerdiToplum Sağlığı Merkezi (TSM) bünyesinde görev yapan uzmanların katılımıyla düzenlenen eğitimde; Doktor Ahmet Tanrıverdi ve Psikolog Naime Dinç konuşmacı olarak yer aldı. Eğitimde, tütün ve madde bağımlılığının hem fiziksel sağlık üzerindeki tahribatları hem de psikolojik ve sosyal etkileri detaylı bir şekilde ele alındı."Geleceğimiz İçin Bağımlılığa Hayır"Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, özellikle üniversite çağındaki gençlerin bu tür riskli alışkanlıklardan korunmasının, sağlıklı bir toplum yapısı için hayati önem taşıdığını vurguladı. Benzer farkındalık çalışmalarının il genelindeki farklı kurum ve kuruluşlarda devam edeceği belirtildi.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 23 Aralık 2025 - 13:13
Ardahan Üniversitesinde Gençlere "Bağımlılık" Uyarısı
Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü koordinesinde, üniversite öğrencilerine yönelik Tütün ve Madde Bağımlılığı ile mücadele eğitimi düzenlendi.
Ardahan
23 Aralık 2025 - 13:13
İlginizi Çekebilir















