Ardahan İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Murat Bilal Emin, AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç ile birlikte İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam’ı makamında ziyaret etti.Ziyarette, İl Özel İdaresi’nin mevcut mali durumu, 2025-2026 yatırım programı ve devam eden projeler hakkında detaylı bilgi sunuldu. Ardahan’ın acil ihtiyaçlarının karşılanması ve yeni yatırımların hayata geçirilmesi için İçişleri Bakanlığı’ndan destek talep edildi.Genel Sekreter Murat Bilal Emin, ziyaret sonrası yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:“Sayın Bakan Yardımcımız Mehmet Sağlam, ilimize ve kurumumuza her zaman büyük destek vermektedir. Kendilerinin yapıcı yaklaşımı ve gösterdiği yakın ilgi bizleri ziyadesiyle memnun etmiştir. Ayrıca ilimizin Ankara’daki sesi olan Sayın Milletvekilimiz Kaan Koç’un gayretleri takdire şayandır. Ardahan’ımızın kalkınması için hep birlikte çalışmaya devam ediyoruz.”Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 21 Kasım 2025 - 12:43
Ardahan İl Özel İdaresi'nden Ankara'da Önemli Temas
Ardahan İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Murat Bilal Emin ile Milletvekili Kaan Koç, İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam’ı ziyaret etti.
Ardahan
21 Kasım 2025 - 12:43
İlginizi Çekebilir















