Geçtiğimiz günlerde gazetemiz ve internet sitemiz aracılığıyla, İl Özel İdaresi'ne ait vidanjörün arızalanması sonucu köylerdeki atık su kuyularının dolup taştığını ve bu durumun sağlık açısından büyük tehdit oluşturduğunu haber yapmıştık. Bu haberin ardından köylerden gelen şikayetler artarak devam ediyor. Vidanjör sorununun ardından şimdi de köylerde çöplerin toplanmadığına dair çok sayıda bilgi ulaşıyor haber merkezimize.Yaz aylarının gelmesiyle birlikte, birçok yolun tahrip olması nedeniyle sorunlar artarken, İl Özel İdaresi'nin köylerdeki çöpleri de toplamaması ayrı bir ihmal olarak gözler önüne serildi. Peki İl Özel İdaresi son zamanlarda neden bu kadar aksaklık yaşıyor? Köylerde bu sorunlar gün yüzüne çıkmaya başlarken, yetkililer bu durumu görmezden gelmeye devam mı edecek?Köy muhtarları, taleplerini ilettiklerini ancak bu taleplere geri dönüş olmadığını iddia ediyor. Yetkililerden köylerde yaşanan bu sorunlara bir an önce çözüm bulmalarını talep ediyorlar.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 20 Temmuz 2024 - 13:48
Ardahan İl Özel İdaresi Köyleri Neden İhmal Ediyor?
Vidanjör sorununun ardından şimdi de köylerde çöplerin toplanmadığına dair çok sayıda bilgi ulaşıyor haber merkezimize.
Ardahan
20 Temmuz 2024 - 13:48
İlginizi Çekebilir















