17-18 Aralık 2022 tarihlerinde Ardahan Gençlik Spor İl Müdürlüğü ve Türkiye Satranç Federasyonu İl Temsilciğinin katkıları ile Ardahan İl Birinciliği Satranç Turnuvası düzenlendi. Turnuva genel kategoride düzenlenmiş olup her yaştan sporcu yarışmada mücadele verdi. Özellikle ortaokul, lise ve üniversite öğrencileri ile ayrıca öğretim görevlilerinin de yarıştığı turnuva heyecan verici sonuçlara sahne oldu. Turnuvada dereceye giren sporculara madalyaları il temsilcisi ve spor müdürlüğü görevlilerince taktim edildi.
Ayrıca turnuvada 1. olan sporcu ilimizi Antalya’da düzenlenecek olan Türkiye Kupası Satranç Turnuvasında temsil edecektir. Turnuvada 1. olan sporcumuz Salih Çakıcı, 2. Olan sporcumuz Bülent Bıyık ve 3. Olan sporcumuz ise Halil Dikici’dir.
Konuyla ilgili açıklama yapan bir veli, "İlimizde sosyal faaliyetler konusunda il dışından gelen insanlardan şikayet duyduklarını, bu tür faaliyetlerin arttırılarak sosyal faaliyetlerin çeşitlendirilebileceği, çocukları spora alıştırmanın önemli olduğunu söyledi."
Ayrıca turnuvada 1. olan sporcu ilimizi Antalya’da düzenlenecek olan Türkiye Kupası Satranç Turnuvasında temsil edecektir. Turnuvada 1. olan sporcumuz Salih Çakıcı, 2. Olan sporcumuz Bülent Bıyık ve 3. Olan sporcumuz ise Halil Dikici’dir.
Konuyla ilgili açıklama yapan bir veli, "İlimizde sosyal faaliyetler konusunda il dışından gelen insanlardan şikayet duyduklarını, bu tür faaliyetlerin arttırılarak sosyal faaliyetlerin çeşitlendirilebileceği, çocukları spora alıştırmanın önemli olduğunu söyledi."















