Ardahan Eğitim-İş, 17 Ağustos Depremi'nin 25. Yılında unutmayarak bir mesaj yayımladı. Ardahan Eğitim-İş mesahında, Bugün 17 Ağustos Marmara Depremi'nin 25. yıl dönümü. Depremde büyük zarar gören Kocaeli ve diğer illerdeki vatandaşlar, depremin acılarını ve korkunçluğunu hafızalarında yaşamaya devam ediyor. Ardahan Eğitim-İş, güvenli şehirler için “Unutmadık, Unutmayacağız, Unutturmayacağız” mesajını verdi.Örgüt, 17 Ağustos Depremi'nde ve diğer afetlerde yaşamını yitirenleri rahmetle anarken, yakınlarına ve tüm ulusa başsağlığı dileğinde bulundu. Bu önemli günde, afetlere karşı bilinçlenmenin ve güvenli yaşam alanları oluşturmanın önemine vurgu yapıldı.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Baran Yılmaz / Anadolu Haber 














