Ardahan’ın Göle ilçesine bağlı Dengeli köyünde, eski muhtar ile yeni muhtar arasında bilinmeyen bir nedenden dolayı kavga çıktı. Dün akşam saatlerinde gerçekleşen kavgada her iki muhtar da yaralandı ve olay yerine gelen jandarma ekipleri tarafından Göle Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.Ancak hastanede, hasta yakınları arasında da yeniden bir kavga patlak verdi. Jandarma ekipleri, durumu kontrol altına almak amacıyla biber gazı kullanarak müdahale etti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı belirtildi.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Göle
Yayınlanma: 17 Ağustos 2024 - 13:42
Göle'de Muhtarlık Tartışması Hastaneye Yansıdı
Göle'de Muhtarlık Kavgası Hastane Önünde Çıkan Tartışmayla Sürüldü
Göle
17 Ağustos 2024 - 13:42



















