Vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içerisinde girmelerini sağlamak amacıyla İçişleri Bakanlığı koordinesinde 81 il valisinin katılımıyla eş zamanlı bir toplantı gerçekleştirildi. Ardahan Valiliği’nde düzenlenen toplantıda, il genelinde alınacak güvenlik ve trafik tedbirleri masaya yatırıldı.
Güvenlik Birimleri Tam Kadro Katıldı
Toplantıda Vali Hayrettin Çiçek’e; İl Jandarma Komutanı Albay Sadık Gülecen ve İl Emniyet Müdürü Oğuz Tüzün eşlik etti. Toplantı boyunca, yılbaşı gecesi ve öncesinde halkın yoğun olarak bulunduğu alanlarda artırılacak denetimler, trafik kontrolleri ve asayiş önlemleri detaylıca planlandı.
Kesintisiz Denetim Mesajı
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın talimatları doğrultusunda, Ardahan genelinde emniyet ve jandarma ekiplerinin 7/24 esasına göre sahada olacağı vurgulandı. Vali Çiçek, Ardahanlı hemşehrilerimizin yeni yıl kutlamalarını herhangi bir aksaklık yaşamadan geçirmeleri için tüm birimlerin teyakkuzda olacağını belirtti.
Alınacak Temel Tedbirler:
Asayiş Denetimleri: Eğlence mekanları ve halka açık alanlarda güvenlik personeli sayısı artırılacak.
Trafik Kontrolleri: Şehirlerarası yollarda ve şehir merkezinde alkol ile hız denetimleri sıkılaştırılacak.
Kamu Düzeni: Vatandaşların huzurunu kaçıracak olası olaylara karşı anında müdahale ekipleri hazır bekletilecek.















