Ardahan'da süt sektörü dijital dönüşüm ve yeşil becerilerle buluşuyor. Uzmanların katılımıyla gerçekleşen eğitim programı, sektörün geleceğine ışık tutuyor. Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nün desteklediği "Süt Sektörü Ar-Ge Eğitimi: Dijital Dönüşüm ve Yeşil Beceriler" konulu proje toplantısı, Ardahan Göle Borsa İstanbul Yatılı Bölge Okulu Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi. SETBİR (Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği) koordinatörlüğünde düzenlenen toplantıya, Prof. Dr. Metin Güldaş, Emrah Atalan ve Prof. Dr. Gökhan Emre Üstün sunumlarıyla katkı sağladı.Toplantıya, İl Müdürlüğü bünyesindeki veteriner hekimler ve ziraat mühendisleri de katılım gösterdi. Proje, süt sektöründe dijital dönüşüm ve yeşil becerilerin önemine dikkat çekmeyi amaçlıyor.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 13 Ağustos 2024 - 12:11
Ardahan'da Süt Sektörüne Yönelik AR-GE Eğitimi Düzenlendi
Ardahan'da süt sektörü dijital dönüşüm ve yeşil becerilerle buluşuyor. Uzmanların katılımıyla gerçekleşen eğitim programı, sektörün geleceğine ışık tutuyor.
Ardahan
13 Ağustos 2024 - 12:11
İlginizi Çekebilir















