Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü, Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası dolayısıyla kent genelindeki okullarda bilgilendirme ve farkındalık eğitimleri gerçekleştirdi.Düzenlenen programa Diş Hekimi Dt. Ayşenur Gül ve Hemşire Halime Sarıçam eğitimci olarak katıldı. Öğrencilere ağız ve diş sağlığının önemi, doğru diş fırçalama teknikleri ve düzenli kontrollerin gerekliliği anlatıldı.İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, çocuklarda erken yaşta ağız ve diş sağlığı bilincinin oluşturulmasının büyük önem taşıdığını ifade ederek eğitimlerin devam edeceğini belirtti.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 09 Aralık 2025 - 12:36
Ardahan'da Miniklere Diş Sağlığı Farkındalığı
Ardahan İl Sağlık Müdürlüğü, Toplum Ağız ve Diş Sağlığı Haftası kapsamında okullarda öğrencilere yönelik eğitim programı düzenledi.
Ardahan
09 Aralık 2025 - 12:36
İlginizi Çekebilir















