Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, ilkokul öğrencilerine yönelik "Gıda Okuryazarlığı Projesi" kapsamında farkındalık yaratan bir etkinliğe imza attı. Eğitimlerini tamamlayan minik öğrenciler, denetim ekipleriyle birlikte sahaya inerek bakkal denetimi gerçekleştirdi.Teorik Eğitim Pratiğe DönüştüGıda ve Yem Şube Müdürlüğü teknik personeli tarafından verilen eğitimlerde; güvenli gıda tüketimi, son kullanma tarihlerinin kontrolü, ambalaj bütünlüğü ve bilinçli tüketici olmanın kriterleri öğrencilere aktarıldı. Sınıf ortamındaki eğitimlerin ardından küçük gıda denetçileri, öğrendiklerini uygulamak üzere denetim ekipleriyle bakkal raflarının başına geçti.Raflar Tek Tek İncelendiBeyaz önlüklerini giyen minik denetçiler, profesyonel ekipler eşliğinde ürünlerin son kullanma tarihlerini ve saklama koşullarını kontrol etti. Uygulamalı eğitim sayesinde çocuklar, sağlıklı gıdaya ulaşma sürecinde dikkat edilmesi gerekenleri sahada bizzat deneyimleme fırsatı buldu."Geleceğin Bilinçli Tüketicilerini Yetiştiriyoruz"Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Müdürü Fatih Cineviz’in koordinesinde yürütülen çalışma hakkında yapılan açıklamada, gıda güvenliği bilincinin küçük yaşlarda aşılanmasının önemi vurgulanarak şu ifadelere yer verildi:"Geleceğin bilinçli tüketicilerini bugün yetiştiriyoruz. Gıda Okuryazarlığı Projesi ile çocuklarımız artık sadece birer tüketici değil, aynı zamanda bilinçli birer gözlemci haline geliyor."Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 31 Aralık 2025 - 12:51
Ardahan'da "Minik Denetçiler" İş Başında: Geleceğin Bilinçli Tüketicileri Yetişiyor
Ardahan’da "Gıda Okuryazarlığı Projesi" kapsamında eğitim alan ilkokul öğrencileri, beyaz önlüklerini giyerek denetim ekipleriyle birlikte sahaya indi.
Ardahan
31 Aralık 2025 - 12:51
İlginizi Çekebilir















