Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü kapsamında resim sergisi ve farkındalık programı düzenlendi. Etkinliğe İl Müdürü Mahmut Çetinkaya, İl Müftüsü Adem Karadeniz, İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Uzantı, SYDV İl Müdürü Adem Demirci ile paydaş kurum temsilcileri katıldı.Program kapsamında öğrencilere yönelik hazırlanan kadına yönelik şiddete dikkat çeken resim sergisi büyük ilgi gördü. Sergi sonrası düzenlenen farkındalık programında, kadına yönelik şiddetle mücadelede kurumlar arasında iş birliğinin önemine değinildi. Şiddetle mücadelenin yalnızca bir gün değil, toplumun ortak sorumluluğu olduğu vurgulandı.Etkinliğin sonunda, sergide eserleri dereceye giren öğrencilere hediyeleri takdim edildi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 26 Kasım 2025 - 14:11
Ardahan'da Kadına Şiddete Karşı Sergi Düzenlendi
Ardahan’da 25 Kasım kapsamında düzenlenen resim sergisi ve farkındalık programında, kadına yönelik şiddetle mücadelede kurum iş birliğinin önemine dikkat çekildi.
Ardahan
26 Kasım 2025 - 14:11
İlginizi Çekebilir















