Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek başkanlığında, İl İdare Şube Başkanları Toplantısı düzenlendi. Toplantıda, kamu kurumlarında tasarruf tedbirleri genelgesine tam riayet edilmesi, mesai saatlerine uyulması, taşıt kanunu hükümlerinin titizlikle uygulanması, bilgi edinme hakkının kullanımı ve CİMER başvurularının yasal süresi içinde cevaplandırılması gibi önemli konular ele alındı.Vali Hayrettin Çiçek, kamu kurumlarının vatandaşa hizmet için var olduğunu vurgulayarak, insan ve hizmet odaklı, çağdaş ve modern kamu hizmeti sunulması gerektiğini belirtti. Tüm kurum ve kuruluş müdürlerinin sorumluluk bilinciyle hareket etmesi gerektiğine dikkat çeken Vali Çiçek, tasarruf tedbirleri başta olmak üzere çeşitli gündem maddeleri hakkında değerlendirmelerde ve talimatlarda bulundu.Toplantıda ayrıca, koordinasyon gerektiren konular hakkında Vali Yardımcıları ve İl Müdürlerine söz verildi. İletilen talep ve öneriler üzerine detaylı değerlendirmeler yapılarak, gerekli adımların atılması için talimatlar verildi.Marziye Avcı
Ardahan
Yayınlanma: 06 Haziran 2024 - 23:40
Ardahan'da İl İdare Şube Başkanları Toplantısı Gerçekleştirildi
Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek başkanlığında, İl İdare Şube Başkanları Toplantısı düzenlendi.
Ardahan
06 Haziran 2024 - 23:40
İlginizi Çekebilir















